افر l بهترین فروشگاه اینترنتی

بروترین پیشنهادات ویژه در فروشگاه افر

کفش طرح جین Diesel

  • ۲۲:۲۹

 کفش طرح جین Diesel




نام کفش طرح جین Diesel
برند Diesel
طرح جین
جنسیت
کفش راحتی مردانه
جنس رویه الیاف مصنوعی
سایز بندی
41-44
نوع کاربری
امکان استفاده در باشگاه و پیاده روی و فضای باز
رنگ بندی
مشکی
جنس کفی لاستیک فشرده
کفی دور دوزی شده
کفی دارای کفی صاف با عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش
ویژگی دارای یک پارچه دوخته شده اضافی در قسمت داخلی پشت پا جهت استحکام و فرم بهتر
نرم و راحت
http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png
جعبه http://www.dayanshop.com/uploads/icon/tick.png

معرفی اجمالی محصول:

دیزل در حال حاضر در بیش از 80 کشور فعالیت می‌کند و در حدود 300 برند زیر مجموعه دارد. این شرکت اکنون در حدود 5/1 میلیارد دلار درآمد دارد. بیشتر این سود از فروش دنیم (که نوعی جین است) و سایر کالاهای پرفروش از جمله طیف گسترده و موفق وسایل جانبی و لباس‌های کودک به دست آمده است. علاوه بر این نمایندگی‌ها، محصولات دیزل در بیش از 5000 فروشگاه دیگر عرضه می‌شود که از این میان 300 فروشگاه برند دیزل را یدک می‌کشند. بزرگ‌ترین فروشگاه کنونی در میلان ایتالیا قرار دارد. دیزل شرکتی جهانی و چند فرهنگی است و تلاش می‌کند تا جای ممکن تیم کارکنان خود را از میان فرهنگ‌های مختلف انتخاب کند. مدیریت نیروی انسانی دیزل نیز مانند شیوه‌های کاری این شرکت، نوآورانه و به دور از قراردادها و قواعد سنتی است.

کفش طرح جین Diesel برای راحتی بیشتر در زمان پیاده‌روی طراحی و تولید شده است.زیره اسفاده شده در برابر سایش مقاوم بوده و عمر کلی کفش را افزایش می‌دهد. رویه‌ این کفش از الیاف مصنوعی ساخته شده و دارای خاصیت تهویه هوا نیز می باشد.وجود این خاصیت باعث می شود تا هوا بتواند در داخل کفش جریان پیدا کند و رطوبت و گرمای حاصله از تعریق را به بیرون کفش برده و برای پا و محیطی خشک و خنک در داخل کفش به وجود بیاورد. خشک و خنک بودن داخل کفش از رشد باکتری‌ها نیز جلوگیری کرده و در نتیجه ایجاد بوی نامطبوع را به تاخیر می‌اندازد.

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بروزترین فروشگاه اینترنتی ایرانیان - پیشنهادات ویزه فروشگاه های معتبر
Designed By Erfan Powered by Bayan