افر l بهترین فروشگاه اینترنتی

بروترین پیشنهادات ویژه در فروشگاه افر

حراج کلاه کپ-طرح رندم

  • ۱۹:۰۵

حراج کلاه کپ-طرح رندم



نام محصول
حراج کلاه کپ-طرح رندم
طرح ها
طهران/پسربد/Monster/NY
ارسال ارسال طرح و رنگ به صورت رندم می باشد(به دلیل حراج)
نوع کپ
جنسیت
مردانه
نوع کاربری
روزمره/فشن/اسپرت
اندازه
دارای قابلیت تغییر اندازه
ضخامت
منظم
رنگ بندی
متنوع
لوگو
لوگوهای دوخته شده جلوی کلاه

معرفی اجمالی محصول:

کلاه های کپ به دلیل استقبال فراوان و خوش پوش بودن طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است.هم اکنون حراج این کلاه ها در پنج طرح طهران/پسربد/Monster/NY آغاز شده است.
لازم به ذکر است که به خاطر حراج،محصول خریداری شده به صورت رندم در بین پنج طرح طهران/پسربد/Monster/NY برای شما ارسال خواهد شد.
مد و مدگرایی پدیده ای است که کمابیش در میان همه‌ى اقشار جامعه وجود دارد، اما دراین میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به «مد» اهمیت می دهند و «مدگرا» هستند.
با وجود آن که مد و مدگرایی کل گستره‌ى زندگی اجتماعی را در بر می گیرد، پوشاک و سبک و شیوه‌ى آرایش، شاخص ترین کالای مد شونده محسوب می شود.
امروزه صنعت مد، مدام درحال تغییر و تکامل است. همچنین دغدغه خیلی از جوان ها اطلاع از آخرین مد و در نهایت شیک پوشی است.

جوانی، فصل تازه ای در زندگی و سرآغاز ورود انسان به جهان پرشور و رنگارنگ است که غرایز طبیعی در شکل دهی آن، نقش اصلی را بر عهده دارند. استقلال طلبی، تنوّع دوستی، هیجان خواهی، نقد گذشته و نوگرایی از جمله ویژگی های دوران جوانی است که به شدّت، تمایل به امروزی شدن و نوگرایی به درجات مختلف در هر نوجوان وجود دارد و گواه نیاز وی به شکستن قالب های موجود، و رسیدن به هویتی متمایز از کسانی که پیش از او بوده اند می باشد. این نیاز، زمانی که نمود بیرونی به خود می گیرد و در رفتار جوان منعکس می شود، به صورت مدگرایی ظاهر می گردد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.
تمامی سفارشات تهران و مشهد کمتر از 72 ساعت با پیک ارسال میشود و نحوه ارسال شهرستان ها به دو صورت پست پیشتاز(بین 3 تا 4 روز) و سفارشی(بین 5 تا 7 روز) می باشد.
کلیه کالاهای  دارای 72 ساعت (سه روز) ضمانت تست فیزیکی می باشد. 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بروزترین فروشگاه اینترنتی ایرانیان - پیشنهادات ویزه فروشگاه های معتبر
Designed By Erfan Powered by Bayan